
Teetä ja terapiaa - uusi podcast Mental Health Clubilta
Tehtiin uusi podcast.
Teetä ja terapiaa on Mental Health Clubin podcast, jossa terapeutit puhuvat työstä, ihmisistä ja elämästä vähän vähemmän siloitellusti. Tarkoitus ei ole antaa valmiita vastauksia tai listata ohjeita, vaan pysähtyä siihen, miltä asiat oikeasti tuntuvat.
Podcastissa äänessä on eri terapeuttien näkökulmia, mutta mukana kulkee myös oma kokemus. Se, mitä tapahtuu vastaanotolla, ei ole erillään muusta elämästä ja usein samat teemat näkyvät meissä kaikissa.
Aiheina tulevissa jaksoissa on mm. mielenterveys, ihmissuhteet, kuormitus, hermosto ja arjen tilanteet, joihin moni törmää mutta joita ei aina sano ääneen.
Ensimmäisessä jaksossa puhutaan unesta. Miltä huono uni tuntuu. Miksi siihen tottuu. Ja miksi sitä ei saa korjattua pakottamalla. Mukana terapeutit Heikki Slåen (heikinterapia.com) ja Riina Tähti-Georgiadis (terapeuttiriina.fi). Puheessa on mukana myös terapeuttien omaa kokemusta unettomuudesta.
Podcastin löytää Spotifysta ja YouTubesta:
https://open.spotify.com/episode/5Ogn2kjLVEPASQtpHHCz5w?si=XbjJjZD2QmayeuHdqAS1qQ
https://youtu.be/futfwepUSEk
Kuuntele jakso. Laita kanava tilaukseen. Let’s spill the tea.
